Warsztat samochodowy Reda zaprasza
Tanie i solidne stoły rozkładane i krzesła w w PomorskieMeble.pl
/informacja w sprawie ogłoszeń drobnych: admin@e-reda.pl/
Tanie i solidne stoły rozkładane i krzesła w w PomorskieMeble.pl
/informacja w sprawie ogłoszeń drobnych: admin@e-reda.pl/
Nowe linie autobusowe
Znalezione na mtk.
Może warto, abyśmy wszyscy popisali kilka maili w sprawie Redy?
Autobusy by sie przydały. Zatem - do pisania
Rumia. Piechotą do portu
dziś
Nie powstaną cztery linie autobusowe, które miały ułatwić dojazd do Portu Handlowego Rumia - Centrum Auchan kupującym i pracownikom. Klienci są oburzeni. Tym bardziej że to już kolejna niezrealizowana obietnica handlowców. Nie powstała bowiem droga, która miała prowadzić do hipermarketu z Redy (rozmowy pomiędzy samorządem a przedstawicielami firmy wprawdzie jeszcze trwają, ale efektów nie widać), co spowodowało, że w korkach na krajowej "6" stoją nie tylko klienci centrum, ale i niezainteresowani kupowaniem tam kierowcy próbujący dostać się do Trójmiasta. Kolejna wpadka to otwarcie, które nastąpiło kilka dni po terminie, a co warto przypomnieć informacja o opóźnieniu nie dotarła do setek klientów, jacy przyszli skorzystać z zapowiadanych megapromocji. Tych ostatnich też zresztą nie było.
- A teraz te autobusy. To jest po prostu skandal, żeby tak duże centrum handlowe, znajdujące się na takich peryferiach nie zapewniło wygodnego dojazdu także niezmotoryzowanym. Przecież nie każdy ma samochód. Jak oni traktują swoich klientów? - denerwuje się Janina Wolińska z Rumi.
Takich głosów jak pani Janiny dotarły do nas dziesiątki. Oburzeni klienci dzwonili także do Auchan i Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni, który miał zająć się organizacją wszystkich czterech linii.
- W pierwszych dniach otwarcia hipermarketu odbieraliśmy po kilkanaście telefonów dziennie - twierdzi Marcin Gromadzki, rzecznik prasowy ZKM Gdynia. - My jednak nie jesteśmy tu właściwym adresatem. Odsyłaliśmy zainteresowanych do źródła, czyli do Auchan podając specjalnie uruchomiony numer telefonu w firmie i adres mailowy, pod którym można zgłaszać skargi.
Dorota Patejko, rzecznik prasowy Auchan Polska, tłumaczy stanowisko firmy krótko.
- Taką decyzję podjął Port Rumia. Jest ona związana z finansami - oświadcza.
Tymczasem, jak udało nam się ustalić, firma zapłaciłaby ZKM Gdynia za organizację linii po ok. 1500 do 2 tys. złotych miesięcznie (w tym opracowanie m.in. rozkładu jazdy, który już jest zresztą gotowy czy ubezpiecznie pasażerów na przystankach) i przewoźnikowi za obsługę czterech linii około 65 tys. miesięcznie (pod warunkiem, że, tak jak było w planach, jeden autobus obsługiwałby dwie linie).
Ponieważ rzecznik Auchan twierdzi, że jeśli klienci będą mocno naciskać na urucho-mienie bezpłatnych linii auto-busowych, to być może firma jednak weźmie te głosy pod rozwagę. Podajemy numer telefonu, pod który można dzwonić w tej sprawie;
058 778 8666 oraz adres - mailowy centrum rumia@auchan.pl
Może warto, abyśmy wszyscy popisali kilka maili w sprawie Redy?
Autobusy by sie przydały. Zatem - do pisania
Rumia. Piechotą do portu
dziś
Nie powstaną cztery linie autobusowe, które miały ułatwić dojazd do Portu Handlowego Rumia - Centrum Auchan kupującym i pracownikom. Klienci są oburzeni. Tym bardziej że to już kolejna niezrealizowana obietnica handlowców. Nie powstała bowiem droga, która miała prowadzić do hipermarketu z Redy (rozmowy pomiędzy samorządem a przedstawicielami firmy wprawdzie jeszcze trwają, ale efektów nie widać), co spowodowało, że w korkach na krajowej "6" stoją nie tylko klienci centrum, ale i niezainteresowani kupowaniem tam kierowcy próbujący dostać się do Trójmiasta. Kolejna wpadka to otwarcie, które nastąpiło kilka dni po terminie, a co warto przypomnieć informacja o opóźnieniu nie dotarła do setek klientów, jacy przyszli skorzystać z zapowiadanych megapromocji. Tych ostatnich też zresztą nie było.
- A teraz te autobusy. To jest po prostu skandal, żeby tak duże centrum handlowe, znajdujące się na takich peryferiach nie zapewniło wygodnego dojazdu także niezmotoryzowanym. Przecież nie każdy ma samochód. Jak oni traktują swoich klientów? - denerwuje się Janina Wolińska z Rumi.
Takich głosów jak pani Janiny dotarły do nas dziesiątki. Oburzeni klienci dzwonili także do Auchan i Zarządu Komunikacji Miejskiej w Gdyni, który miał zająć się organizacją wszystkich czterech linii.
- W pierwszych dniach otwarcia hipermarketu odbieraliśmy po kilkanaście telefonów dziennie - twierdzi Marcin Gromadzki, rzecznik prasowy ZKM Gdynia. - My jednak nie jesteśmy tu właściwym adresatem. Odsyłaliśmy zainteresowanych do źródła, czyli do Auchan podając specjalnie uruchomiony numer telefonu w firmie i adres mailowy, pod którym można zgłaszać skargi.
Dorota Patejko, rzecznik prasowy Auchan Polska, tłumaczy stanowisko firmy krótko.
- Taką decyzję podjął Port Rumia. Jest ona związana z finansami - oświadcza.
Tymczasem, jak udało nam się ustalić, firma zapłaciłaby ZKM Gdynia za organizację linii po ok. 1500 do 2 tys. złotych miesięcznie (w tym opracowanie m.in. rozkładu jazdy, który już jest zresztą gotowy czy ubezpiecznie pasażerów na przystankach) i przewoźnikowi za obsługę czterech linii około 65 tys. miesięcznie (pod warunkiem, że, tak jak było w planach, jeden autobus obsługiwałby dwie linie).
Ponieważ rzecznik Auchan twierdzi, że jeśli klienci będą mocno naciskać na urucho-mienie bezpłatnych linii auto-busowych, to być może firma jednak weźmie te głosy pod rozwagę. Podajemy numer telefonu, pod który można dzwonić w tej sprawie;
058 778 8666 oraz adres - mailowy centrum rumia@auchan.pl
No cóż, wraz z powstającym Auchan tuż za miedzą, wielu mieszkańców (ja też) wiązało spore nadzieje. Jedni liczyli głównie na nową drogę i kilka inwestycji w mieście, inni głównie na tanie zakupy z bezpłatnym (zapewnionym przez centrum handlowe) dojazdem. A jak dotychczas dostajemy kopa za kopem. A trzeba pamiętać, że jak otworzą market budowlany, liczba klientów i dostaw znacznie się zwiększy.
Czy doczekamy się chociaż jednej spełnionej obietnicy? I w przypadku lini autobusowych nie można już mówić o nieudolności władz Redy, bo tyczy to również Rumi.
Czy doczekamy się chociaż jednej spełnionej obietnicy? I w przypadku lini autobusowych nie można już mówić o nieudolności władz Redy, bo tyczy to również Rumi.
Auchan, to sklep, czyli interes. Gdyby im sie opłaciło uruchamiac bezpłatne autobusy, to pewnie i do Leborka i Pucka by jeździły. nie ma interesu, nie ma autobusów.
Pewnie,że lepiej gdyby były. Bez Auchana tez nie umieralismy z głodu. Niech sie .....ą
Pewnie,że lepiej gdyby były. Bez Auchana tez nie umieralismy z głodu. Niech sie .....ą
A do mnie:
"Witam serdecznie
Ze względów finansowych nie przewidujemy obecnie bezpłatnych autobusów
klientowskich.
Z Redy można do nas dojechać środkami komunikacji miejskiej J i 9..
pozdrawiam"
Podkreślenie oryginalnej wersji moje - taka mała złośliwość ze złości!
Super, że można J i 9, ale są odkrywczy!!!!
Jak dla mnie - też bez nich przeżyję - chyba że jakaś ostateczność
"Witam serdecznie
Ze względów finansowych nie przewidujemy obecnie bezpłatnych autobusów
klientowskich.
Z Redy można do nas dojechać środkami komunikacji miejskiej J i 9..
pozdrawiam"
Podkreślenie oryginalnej wersji moje - taka mała złośliwość ze złości!
Super, że można J i 9, ale są odkrywczy!!!!
Jak dla mnie - też bez nich przeżyję - chyba że jakaś ostateczność
- aisne
- Moderator
- Rejestracja: 17 lat temu
A ja dostałam taką odpowiedź:
Witam serdecznie
Względy finansowe zadecydowały, że nie przewidujemy uruchomienia bezpłatnej
komunikacji autobusowej, aczkolwiek problem ten jest jeszcze rozważany. W
przypadku jakichkolwiek zmian powiadomimy naszych Drogich Klientów.
pozdrawiam
Jesteśmy drodzy
Witam serdecznie
Względy finansowe zadecydowały, że nie przewidujemy uruchomienia bezpłatnej
komunikacji autobusowej, aczkolwiek problem ten jest jeszcze rozważany. W
przypadku jakichkolwiek zmian powiadomimy naszych Drogich Klientów.
pozdrawiam
Jesteśmy drodzy