PoradnikRTV Euro AGD - ile czasu mają na naprawę w ramach gwarancji?


Szukam fachowca, porady. Handel, usługi.
Lider Forumowicz
Posty: 1231
z Redy :P

Avatar użytkownika
Lider Forumowicz
Post25 sie 2011, o 19:46

Potrzebuję takiej porady, kupiłem w w/w sklepie toster (właściwie to taki sandwicher lub opiekacz do robienia kanapek) okazało się, że coś jest z nim nie tak, bo pieczywo strasznie się do niego przyklejało - tosty zeskrobywałem z opiekacza ... oddałem go żeby go naprawili. Na gwarancji jest napisane że 14 dni, koleś który po 14 dniach nas obsługiwał, powiedział, że może być nawet do 3 miesięcy. Toster do serwisu (MPM Sopot) dotarł następnego dnia po oddaniu. Dziś (po 21 dniach od oddania) kierowniczek stwierdził, że oni przesłali ponaglenie do firmy serwisującej i nie otrzymali odpowiedzi, a może być na gwarancji do miesiąca. Okazuje się, że ten toster nie leci do Sopotu, tylko najpierw do Gdańska a potem do centrali w Warszawie i my jeżeli chcemy cokolwiek zdziałać do mamy iść do MPMu a nie do nich.

Co koleś to inne bajki wciska. Czy ktoś jest może rozeznany w tej sprawie? Mam zamiar odszukać gdzie tu najbliżej jest UOKIK i im tą sprawę przedstawić.
Jam jest Huher - pierwsza maruda redzka ...
Lider Forumowicz
Posty: 1514
REDA CIECHOCINO

Lider Forumowicz
Post25 sie 2011, o 19:50

Rzecznik konsumentów jest w Wejherowie. Adres na google.
Lider Forumowicz
Posty: 1231
z Redy :P

Avatar użytkownika
Lider Forumowicz
Post25 sie 2011, o 20:42

wiesz, rzecznik mi specjalnie nic nie da, bo on mi coś powie, ja to powiem im, a oni to mają w poważaniu. Bardziej chodzi o to, żeby oni na swoich plecach poczuli, że ktoś ich zaczyna kontrolować bo taki biedny szarak jak ja to tylko przychodzi i smęci a oni mogą mu bajeczki wciskać.
Forumowicz
Posty: 63

Forumowicz
Post25 sie 2011, o 22:29

praktycznie rzecz biorąc nie ma określonego przepisu mówiącego o czasie przetrzymywania towaru oddanego na gwarancje...

to jest tak ze każdy producent,ma prawo do zastrzeżenia sobie czasu naprawy,napisane musi być w karcie gwarancyjnej albo na stronie producenta,i żadne przepisy unijne nie regulują tego(jak twierdzi większość ludzi)to jest zależne od sposobu zareklamowania(wiem,bo pracowałem w serwisie gwarancyjnym)
najlepiej będzie dowiedzieć się dokładnie do jakiego serwisu poszedł towar,zadzwonić i grzecznie poprosić,załatwić sprawę...
Lider Forumowicz
Posty: 1508
Reda

Lider Forumowicz
Post26 sie 2011, o 20:02

Huherko napisał(a):wiesz, rzecznik mi specjalnie nic nie da, bo on mi coś powie, ja to powiem im, a oni to mają w poważaniu. Bardziej chodzi o to, żeby oni na swoich plecach poczuli, że ktoś ich zaczyna kontrolować bo taki biedny szarak jak ja to tylko przychodzi i smęci a oni mogą mu bajeczki wciskać.


Zadzwoń do rzecznika i opisz sprawę i poproś o interwencję. Moja koleżanka tak zrobiła, nawet chyba wlaśnie w tej samej sieci sklepów. Pan rzecznik zadzwonił do sklepu przedstawił się i powiedział, że on w sprawie tego zepsutego aparatu następnego dnia koleżanka dostała aparat na który czekała 3 miesiące, bo go ciągle naprawiali.
Częsty Bywalec
Posty: 385
Reda / Ciechocino

Częsty Bywalec
Post31 paź 2011, o 02:43

14 dni i albo oddają naprawiony sprzet albo kasiore trzeba poczytac przepisy wydrukowac sobie postraszyc w sklepie i oddawac nie na gwarancje tylko na "towar niezgodny z umową"
Ja tu zaglądam
Posty: 34

Ja tu zaglądam
Post31 paź 2011, o 10:00

Z regóły jest tak że jeśli po 2 tygodniach serwis nie odeśle towaru to musza dac nowy w sklepie. Sklep skoro wystawia gwarancje czyli w jakims tam stopniu reprezentuje serwis a juz napewno nie powinno byc tak ze cie gdzies odsyłaja.

Powrót do Poradnik

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

ZAMKNIJ [x]