Warsztat samochodowy Reda zaprasza
Tanie i solidne stoły rozkładane i krzesła w w PomorskieMeble.pl
/informacja w sprawie ogłoszeń drobnych: admin@e-reda.pl/
Tanie i solidne stoły rozkładane i krzesła w w PomorskieMeble.pl
/informacja w sprawie ogłoszeń drobnych: admin@e-reda.pl/
OPAT - Obwodnica Północna Aglomeracji Trójmiejskiej / Via Maris
Zgadzam się z Darusem. Przecież już dawno temu RM Redy uchwaliła przebieg trasy przez Redę w wariancie A i po temacie. Po co obecne mieszanie i rozważanie wariatów, z których właściwie głównie redzkie odcinki są różne - nie mam pojęcia. Czy chodzi o przeprowadzanie konsultacji dla samego ich przeprowadzania ?
To prawda. Wariant A najprawdopodobniej zostanie wybrany. Konsultacje są po to przeprowadzane żeby wysłuchać ewentualnych uwag mieszkańców. Tak jak to było w Gdyni czy wolą estakadę czy tunel, czy w Redzie o 6-8 domach odcinanych na ulicy Kazimierskiej.Damian pisze:Zgadzam się z Darusem. Przecież już dawno temu RM Redy uchwaliła przebieg trasy przez Redę w wariancie A i po temacie. Po co obecne mieszanie i rozważanie wariatów, z których właściwie głównie redzkie odcinki są różne - nie mam pojęcia. Czy chodzi o przeprowadzanie konsultacji dla samego ich przeprowadzania ?
no nie tylko o te kilka domów - chodzi także o szczególowe określenie gdzie ma być wybudowany dość duży węzeł Ciechocino. Jeśli dobrze czytałem lakoniczną mapę wyświetloną na ścianie - ma on być dokładnie przy zabudowanych terenach...
tu też będą problemy...
z konkretów zapamiętałem jeden - dadzą bardziej szczegółową mapkę na stronce...
tu też będą problemy...
z konkretów zapamiętałem jeden - dadzą bardziej szczegółową mapkę na stronce...
Konsultowali przebieg drogi w Redzie
Całe te konsultacje są jak z Mrożka. Równie dobrze mogliby konsultować drogę na Księżycu.- To, którędy konkretnie OPAT ma przebiegać, jakie będzie miała ostatecznie parametry to sprawa drugorzędna, najpierw potrzebna jest decyzja o tym, że trasa w ogóle powstanie - twierdzi Kazimierz Okrój, przewodniczący Rady Miejskiej w Redzie. - Trudno dziś mówić o przebiegu czegoś, jego skutkach i odszkodowaniach bez wiedzy, czy to ogóle zostanie zbudowane. To jest teraz najistotniejsza decyzja, która powinna zostać podjęta w Warszawie.
-
- Site Admin
- Rejestracja: 17 lat temu
Reda. Konsultowali przebieg trasy
Wypełniona po brzegi największa sala redzkiego magistratu i mnóstwo emocji - tak wyglądały pierwsze konsultacje w sprawie Obwodnicy Północnej Aglomeracji Trójmiejskiej w Redzie. Jak to zwykle bywa, wszyscy są za powstaniem nowej drogi, ale nikt nie chce jej u siebie.
(...)Podczas spotkania przedstawiono mieszkańcom pięć wariantów przebiegu trasy w Redzie, ale władze miasta już w ubiegłej kadencji zdecydowały o wyborze ich zdaniem najkorzystniejszego wariantu, który ma jak najmniej ingerować w istniejąca zabudowę mieszkaniową. Według niego OPAT ma dochodzić do Redy od strony Rumi od wschodu. Dalej trasa ma przebiegać po wschodniej stronie Redy, omijać od północy dzielnicę Ciechocino i wzdłuż linii kolejowej Reda-Hel dochodzić do istniejącej drogi krajowej nr 6 w kierunku Wejherowa.
Mieszkańcy na spotkaniu pytali głównie o najbliższą okolicę, tzn. czy nowa droga nie będzie przebiegała przypadkiem przez kogoś działkę.
- To, którędy konkretnie OPAT ma przebiegać, jakie będzie miała ostatecznie parametry to sprawa drugorzędna, najpierw potrzebna jest decyzja o tym, że trasa w ogóle powstanie - twierdzi Kazimierz Okrój, przewodniczący Rady Miejskiej w Redzie. - Trudno dziś mówić o przebiegu czegoś, jego skutkach i odszkodowaniach bez wiedzy, czy to ogóle zostanie zbudowane. To jest teraz najistotniejsza decyzja, która powinna zostać podjęta w Warszawie.
Przypomnijmy, według obecnego stanowiska Ministerstwa Infrastruktury, OPAT ma znaczenie jedynie lokalne i dlatego samorządy nie mogą liczyć na dofinansowanie tej inwestycji z funduszy centralnych. A wydanie miliarda zł na trasę przekracza teraz możliwości finansowe pomorskich samorządów.
Joanna Kielas - POLSKA Dziennik Bałtycki