Warsztat samochodowy Reda zaprasza
Tanie i solidne stoły rozkładane i krzesła w w PomorskieMeble.pl
/informacja w sprawie ogłoszeń drobnych: admin@e-reda.pl/

Półkolonie w Redzie

Ogłoszenia forumowiczów oraz płatne ogłoszenia firm z Redy i okolic.
Regulamin forum
Ogłoszenia drobne dotyczące działalności zarobkowej oraz inne dotyczące firm mogą być zamieszczane wyłącznie przez moderatorów. Kontakt: admin@e-reda.pl
ODPOWIEDZ
Miki
Ja tu zaglądam
36 postów
Ja tu zaglądam
Rejestracja: 16 lat temu

12 lat temu

Organizuję półkolonie dla dzieci w wieku 7-10lat - angielski, zajęcia artystyczne, zajęcia sportowe - miejsce Reda Ciechocino, 2-10 lipca, 9:00 - 16:30.
Zapraszam. Informacje tel.509550919 :sunny:
Awatar użytkownika
Salamandra
Lider Forumowicz
1979 postów
Lider Forumowicz
Rejestracja: 13 lat temu

12 lat temu

A jakie masz uprawnienia do prowadzenia tego typu działalności?
Miki
Ja tu zaglądam
36 postów
Ja tu zaglądam
Rejestracja: 16 lat temu

12 lat temu

Jestem nauczycielem języka angielskiego, ukończyłam kursy artystyczne. Pasjonuje mnie praca z dziećmi.
Romek
Lider Forumowicz
1394 postów
Lider Forumowicz
Rejestracja: 12 lat temu

12 lat temu

Miki pisze:Organizuję półkolonie dla dzieci w wieku 7-10lat - angielski, zajęcia artystyczne, zajęcia sportowe - miejsce Reda Ciechocino, 2-10 lipca, 9:00 - 16:30.
Zapraszam. Informacje tel.509550919 :sunny:
Jak z opłatami? Czy to jest działalność komercyjna, czy wsparta dotacjami z budzetu miasta? Jakie ceny?
Miki
Ja tu zaglądam
36 postów
Ja tu zaglądam
Rejestracja: 16 lat temu

12 lat temu

Niestety bez dotacji..
Ayushi
Ja tu zaglądam
34 postów
Ja tu zaglądam
Rejestracja: 12 lat temu

12 lat temu

półkolonie za małe pieniądze i z dotacjami,będą organizowane ,zresztą jak co roku od paru ładnych lat przy parafii św. antoniego ; )
celina1972
Forumowicz
70 postów
Forumowicz
Rejestracja: 12 lat temu

12 lat temu

a czy są też półkolonie dla młodzieży niepełnosprawnej córka ma 17 lat?
jurek87
Nowy/a na forum
6 postów