Często pomykam Obwodową i naprawdę sporadycznie zauważam by na przejściu w tamtym rejonie oczekiwały jakieś osoby.
Zdarza się natomiast, że przechodzą w różnych miejscach.
Zgadzam się z Kowalskim jak najmniej regulacji, zakorkujemy się "na amen".
Warsztat samochodowy Reda zaprasza
Tanie i solidne stoły rozkładane i krzesła w w PomorskieMeble.pl
/informacja w sprawie ogłoszeń drobnych: admin@e-reda.pl/
Tanie i solidne stoły rozkładane i krzesła w w PomorskieMeble.pl
/informacja w sprawie ogłoszeń drobnych: admin@e-reda.pl/
Piraci drogowi i organizacja ruchu w Redzie
Właśnie przez sygnalizację, moim zdaniem, są korki na Gdańskiej. Zupełnie niepotrzebne dwa przejścia ze światłami "na przycisk", na których zazwyczaj przepuszcza się ludzi widmo, co to myślą, że wystarczy nacisnąć i od razu zapali się zielone, więc idą dalej. Zwłaszcza przejście zaraz za tunelem - nieporozumienie.
noo .. nie wiem kto to programuje, ale fakt faktem, że nie działa jak powinno.
Ale z drugiej strony... troche przekichane, żeby cały ruch leciał przez środek miasta, bo Reda i tak nie jest jakimś miastem specjalnie przyjaznym turystom, więc robi tylko za "przejazdowo" a ludzie znają Redę tylko z tego: "Jak miniesz kościół z wysoką wieżą, to skręć w prawo i jedziesz już na Hel"
Ale z drugiej strony... troche przekichane, żeby cały ruch leciał przez środek miasta, bo Reda i tak nie jest jakimś miastem specjalnie przyjaznym turystom, więc robi tylko za "przejazdowo" a ludzie znają Redę tylko z tego: "Jak miniesz kościół z wysoką wieżą, to skręć w prawo i jedziesz już na Hel"
jakies 20 minut temu przy Spokojnej, albo zderzyły się motory, albo jeden z nich pi....nął w auto.Spora gromadka ludzi, dziesiątki w oknach... choć jak już dotarłem na miejsce to widziałem już nie 1 czy 2, ale 5 motorów... i parunastu gapiów wokół:)
Co do przejscia na obwodoej, holendrzy i duńczycy robią podniesione tafle przejścia (zamiast nieskuteczne progi).
Tafle maja to do siebie ze nie pozwalają na przejechanie szybciej niż życza sobie twórcy (tj można ale jest to bardzo nieprzyjemne), progi za to można pokonać z predkościa 50,60km/h bez przeszkód. Tafle przejść dla pieszych podniesione projektuje się tak (ich spadek i szerokość) aby wymusić jazdę 30 lub 50km/h.
mtk.pl/forum/file.php?3,file=729,filename=SDC10128_small.JPG
NIE POTRZEBA ZADNYCH SWIATEL!
A że w Redzie nie potrzeba żadnych świateł i znaków zapraszam do obejrzenia filmów z Drachten - i obejrzenia idei SharedSpace - Miasta bez znaków , świateł dla pieszych , rowerzystów i na końcu samochodów - DLA LUDZI.
http://e-reda.pl/viewtopic.php?t=1123
Tafle maja to do siebie ze nie pozwalają na przejechanie szybciej niż życza sobie twórcy (tj można ale jest to bardzo nieprzyjemne), progi za to można pokonać z predkościa 50,60km/h bez przeszkód. Tafle przejść dla pieszych podniesione projektuje się tak (ich spadek i szerokość) aby wymusić jazdę 30 lub 50km/h.
mtk.pl/forum/file.php?3,file=729,filename=SDC10128_small.JPG
NIE POTRZEBA ZADNYCH SWIATEL!
A że w Redzie nie potrzeba żadnych świateł i znaków zapraszam do obejrzenia filmów z Drachten - i obejrzenia idei SharedSpace - Miasta bez znaków , świateł dla pieszych , rowerzystów i na końcu samochodów - DLA LUDZI.
http://e-reda.pl/viewtopic.php?t=1123
Ostatnio zmieniony |14 Wrz 2009|, o 22:45 przez ArturB, łącznie zmieniany 1 raz.
Artur
Mierzyłem czas na przejściu dla pieszych Szkolna/Gdańska 1 min 20s aby pokonać ulice.
To dość że tak się wyrażę chamskie uprzywilejowanie tranzytu w mieście Reda nad jego mieszkańcami jedno z wielu.
Pytanie czy Reda ma służyć za autostradę czy za miasto w którym można żyć.
Co do ew wskazówek idź pan do Tunelu : Ja używam tego przejścia aby przeprowadzić rower na drugą stronę jezdni aby po jezdni zgodnie z prawem kontynuować jazdę rowerem w kierunku Auchan, z jazdę po chodnikach jet w/g taryfikatora 50zł.
To dość że tak się wyrażę chamskie uprzywilejowanie tranzytu w mieście Reda nad jego mieszkańcami jedno z wielu.
Pytanie czy Reda ma służyć za autostradę czy za miasto w którym można żyć.
Co do ew wskazówek idź pan do Tunelu : Ja używam tego przejścia aby przeprowadzić rower na drugą stronę jezdni aby po jezdni zgodnie z prawem kontynuować jazdę rowerem w kierunku Auchan, z jazdę po chodnikach jet w/g taryfikatora 50zł.
Niestety, ale 1min 20sec to dość dobry czas, bo cykl może mieć długość do 2 min.ArturB pisze:Mierzyłem czas na przejściu dla pieszych Szkolna/Gdańska 1 min 20s aby pokonać ulice.
To dość że tak się wyrażę chamskie uprzywilejowanie tranzytu w mieście Reda nad jego mieszkańcami jedno z wielu.
Od momentu podejścia do przejścia i naciśnięcia guzika do momentu zejścia po drugiej stronie. Co ciekawe ilekroć tam podchodzę to zawsze po naciśnięciu owego guzika zanim zrobi się zielone, na ulicy w połowie oczekiwania robi się pusto z uwagi iż sąsiednie światła na wlocie do Redy (Obwodowa) i na skrzyżowaniu z Gniewowską zatrzymują ruch.Alfista pisze:Chodzi o czas świecenia się światła czerwonego dla pieszego, czy o co?
Przejście jest dwuetapowe i stąd pewnie wydłużony czas jego pokonywania.
Normalnie winno wystarczyć 10 sek.
Osoby które ustawiały cykle tych świateł nie zadały sobie najmniejszego trudu synchronizacji z resztą.
Btw. Jak pisałem przez to przejście przechodzę z rowerem aby jechać w kierunku Rumi, 1 min 20 s to czas po którym od tego przejścia dojeżdżam z palcem w ... prawie do skrzyżowania z Obwodową, to straszne długo.
Artur