Warsztat samochodowy Reda zaprasza
Tanie i solidne stoły rozkładane i krzesła w w PomorskieMeble.pl
/informacja w sprawie ogłoszeń drobnych: admin@e-reda.pl/

Płatny parking przy Polo ?

Reda i osiedla: Betlejem, Buczka, Ciechocino, Marianowo, Moście Błota, Pieleszewo, Przy Młynie, Reda Park, Rekowo Dolne...
Awatar użytkownika
Huherko
Lider Forumowicz
1797 postów
Lider Forumowicz
Rejestracja: 16 lat temu

13 lat temu

Wiem, dlatego tak jak mówisz, jest to bardzo ogólne.
POLO
Nowy/a na forum
1 postów
Nowy/a na forum
Rejestracja: 13 lat temu

13 lat temu

Witam,
Jestem pracownikiem POLOmarketu, a co następuje widzę, iż nie wszyscy wiedzą o co chodzi z płatnym parkingiem,,,,,
Może wyjaśnię o co chodzi.........
POLOmarket ze względu na potężne oblężenie parkingu i skargi klientów w m.marcu przeprowadził kontrolne wyrywkowe liczenie pojazdów na posiadłości POLO. Okazało się, że parking liczący 75 miejsc postojowych ma do dyspozycji ok 30 miejsc dziennie dla klientów-ze względu na pojazdy zaparkowane w godz. 6:00=8:00, a odbierane w godz. 17-18.
Wiadomo, że to nie byli klienci marketu.
Dlatego wprowadzono opłaty pow.30min. aby odstraszyć osoby, które zostawiają na parkingu monitorowanym samochody a jadą do pracy do trójmiasta..
Było kilka uwag-bądź spostrzeżeń, że Polo dorabia sobie parkingiem.... Nic bardziej mylnego...... Panowie Parkingowi nie mają za postawiony cel - zarobek! mają pilnować aby potencjalny klient Sklepu czy też galerii należącej do niego mogli spokojnie zaparkować pojazd i udać się na zakupy. Wystarczy okazać paragon aby opłata nie była pobierana. Zresztą tak jak zostało napisane wcześniej cały teren jest monitorowany także w razie roszczeń można udać się do kierownika sklepu.
Nawiązując do 30 min.... POLO nie jest darmowym parkingiem dla klientów : Poczty, Dominika-mięsnego, Ośrodka zdrowia, Notariusza, Banku. Każda ta instytucja powinna sama zadbać o swoich klientów, którzy są zmotoryzowani.
Można być pewnym, iż jeżeli ktoś jest klientem sklepu nawet 1h-czy też więcej to nie będzie pobierana opłata.
diorka
Bywalec
230 postów
Bywalec
Rejestracja: 16 lat temu

13 lat temu

Zgadzam się z przedmówcą .Sama prowadzę działalność i w okresie projektowania budynku musiałam okolo 30% działki przeznaczyć na parkingi dla klientów ,pracowników.Dlatego zastanawia mnie fakt prowadzenia działności przez niektóre osoby,firmy i brak miejsc parkingowych w pobliżu.Mój architekt projektując owe parkingi powiedział ,że są pewne wymogi ,ale patrząc na najbliższe otoczenie mam wrażenie ,że owe wymogi nie dotyczą wszystkich.A co do stosowania opłat prze POLO -POPIERAM!!!
Awatar użytkownika
Artur75
Prawie Lider
559 postów
Prawie Lider
Rejestracja: 14 lat temu

13 lat temu

Ja też jestem na TAK.
Awatar użytkownika
Huherko
Lider Forumowicz
1797 postów
Lider Forumowicz
Rejestracja: 16 lat temu

13 lat temu

no i ja też na tak, i mam nadzieję, że cała sytuacja się w ten sposób wyjaśniła ...
shanimenIam
Forumowicz
63 postów
Forumowicz
Rejestracja: 13 lat temu

13 lat temu

POLO rządzi!!! :)
jestem za tym pomysłem!!!
Asia1984
Nowy/a na forum
5 postów
Nowy/a na forum
Rejestracja: 13 lat temu

13 lat temu

Jedna uwaga do przedmówcy POLO , moim skromnym zdaniem ta wypowiedz na końcu [Można być pewnym, iż jeżeli ktoś jest klientem sklepu nawet 1h-czy też więcej to nie będzie pobierana opłata.]Ponieważ na tablicy pisze do 30 minut , więc moim zdaniem te 60 minut w zupełności starczy na zakupy w Polo , a ta wypowiedz [CZY TEZ WIĘCEJ ] TZN. ILE WIĘCEJ? bo to można rozumieć na wiele sposobów nawet do 200 minut!!!! Proszę o wyjaśnienie tego!!! Bo Ja codziennie przyjeżdzam na zakupy do Polo z Moim rocznym Synkiem i idąc z samochodu wolnym krokiem nawet przy dużej kolejce[ jedna kasa na Monopolowym ] wystarczy mi w zupełności 40 - 45 minut. I dzisiaj właśnie też byłam około 40 minut , obok stał samochód z karteczką za szybą akurat posadziłam Synka na foteliku w samochodzie i przyszedł Pan kierowca z Żonką i słyszę ej Zosia spadamy stąd bo mamy napisane od 9.05 a jest 12.20 zaraz przyjdzie ten Okularnik i nas skasuje i wyjeżdza , zauważył to Pan Parkingowy i zatrzymał owego Pana [ widocznie dodatkowo miał gdzies zapisane godzinę postoju tego Pana ] Pan Parkingowy uprzejmie poprosił o paragon z POLO kierowca nie chciał pokazać to Pan parkingowy powiedział mu że stał przeszło 3 godziny i powiedział że musi opłacic opłatę a ten z grubej rury spadaj Gn-ju nic Ci nie zapłacę, Stałam niedaleko wszystko słyszałam i ten Kierowca z piskiem opon odjechał. Nie pierwszy raz słyszałam takie obelgi wobec Parkingowych. A Ze Pan Czy Pani Pracownik Polo Piszecie ze obiekt jest monitorowany a czy wychwyci obelgi Na Panów Parkingowych Nie !!! . Więc Moim zdaniem powinno być że pierwsze 60 minut jest gratis a pozniej płacimy bo chyba słoikow w POLO nie wycieramy, a jak udajemy się do POLO, Dominika, Pocztę to na pewno zajmuje to więcej niż 60 minut to powinniśmy płacić a nie robić sobie jaj z Parkingowych tak jak to dzisiaj opisałam z tym bezczelnym kierowcą co stał 3 godziny i miał wszystko gdzieś a obrywa się tylko Panom którym nie zazdroszczę tej Pracy z Takimi Ludzmi. To Panie Pracowniku Polo proszę dokładniej wyjaśnić to ile więcej, pozdrawiam wszystkich z Redy
Nowy19612
Nowy/a na forum
10 postów
Nowy/a na forum
Rejestracja: 13 lat temu

13 lat temu

Tak Asia1984 przyznaję Tobie rację 60 minut w zupełności starcza na zakupy w POLO. A moim zdaniem Panie Pracowniku POLO odnośnie Twojej wypowiedzi przekaż Moją sugestię Centrali POLO w Swieciu że POLO od strony DOMINIKA POCZTY powinno być ogrodzone takimi barierkami co sa przy stanowisku na rowery wtedy Klienci POCZTY czy DOMINIKA nie będą przez nie skakać i będą stawiać samochody gdzieś indziej a nie faktycznie robić w trąbę Parkingowych bo Ja codziennie również robię zakupy w POLO, a Jak idę na Pocztę czy do Dominika i przekroczę te 50 czy 60 minut to Sam podchodzę do Parkingowego i jak się należy to zawsze płacę. A Ci kierowcy ktorzy uciekają i uchylają się od płacenia powinni moim zdaniem w jakiś sposób karani pózniej bo wyczuli że jak się wywali do śmieci kwitek zza szyby to są bezkarni. Pomyśl Pracowniku POLO i otym bo naprawdę jest dużo uczciwych klientów ktorzy zapłacą ale i masa chamskich kierowców co dała przykład Asia1984 i są bezkarni. Jak się należy to się płaci a te 5zł to nie jest magiczna kwota, takie jest Moje zdanie.
Awatar użytkownika
Artur75
Prawie Lider
559 postów
Prawie Lider
Rejestracja: 14 lat temu

13 lat temu

Jeżeli tak sprawy się mają to proponuję z grubej rury … Zamiast karteczek niech parkingowy zakłada blokady na kołach i dodatkowo niech ma mikrofon i każdego kierowcę informuje, że rozmowa jest nagrywana – jak na przykład robi to straż miejska w Brzegu.
http://www.24opole.pl/6942,Straznicy_mi ... omosc.html
Nowy19612
Nowy/a na forum
10 postów
Nowy/a na forum
Rejestracja: 13 lat temu

13 lat temu

Tak tylko Parkingowy nie ma takich uprawnień jak Straż Miejska, ale Kierownictwo POLO powinno tym ludziom coś ułatwić w wykonywaniu ich pracy bo np. na 200 wjezdzających Klientów to chyba z 50 osób ma kulturę a reszta 0 ja robię tam zakupy już bardzo długo, parkingowi są od chyba miesiąca kwietnia i codziennie jak jestem to widzę i słyszę to ich informowanie i nieuzasadnione wulgaryzmy jedne lekkie jedne grube po prostu dużo ludziom jeszcze brakuje kultury i jak znając życie chociaż Klient nie ma racji to i tak jakby poszedł na skarge do Kierownictwa sklepu to Kierownictwo przyzna rację Klientowi, więc Moim zdaniem Parkingowy powinien mieć jakieś urządzenie żeby w razie czego na Swoją obronę mógł nagrać rozmowę z takimi opornymi ludzmi ale czy jest to wedle przepisów prawa to nie wiem ale powiem jedno nawet za 100zł na godzinę nie chciałbym być na miejscu tych panów
Zuza
Prawie Lider
541 postów
Prawie Lider
Rejestracja: 13 lat temu

13 lat temu

Chamstwo kwitnie i pole buraczane też!
Awatar użytkownika
Huherko
Lider Forumowicz
1797 postów
Lider Forumowicz
Rejestracja: 16 lat temu

13 lat temu

To co ja powiem, może będzie trochę przeciwko panom parkingowym, ale myślę, że w tym wypadku najlepszy byłby szlaban na bileciki.

U naszych zachodnich sąsiadów wygląda to tak, że ma się 30 min free pod warunkiem, że jest się klientem sklepu, na wjeździe jest szlaban, który drukuje bilecik, ten bilecik trzeba przy kasie okazać, kasjerka go jakby skasuje i wychodzimy ze sklepu, dojeżdżamy do szlabanu i pokazujemy czytnikowi owy bilecik. Jeżeli staliśmy mniej niż 30 min, szlabanik się otwiera i wio, a jeżeli dłużej to trzeba tam jakieś drobniaki wrzucić, żeby się otworzyło. Plusem tego jest to, że jak zwyzwiesz szlaban, to drugiemu człowiekowi nie dzieje się krzywda, a niektórzy jak to mówiliście, inteligencja = inteligencji 1kg gwoździ zwyczajnie się na biednych parkingowych wyżywają...
Asia1984
Nowy/a na forum
5 postów
Nowy/a na forum
Rejestracja: 13 lat temu

13 lat temu

Tak może to i by był dobry pomysł z tym szlabanem ale czy nie jest to za blisko głównej drogi jakby ten szlaban ciągle się zamykał i otwierał powstał by korek. Moim zdaniem powinno zostać tak jak jest przynajmniej Ja mam spokój że jak postawię samochod to ktoś mi w niego nie przywali i nie ucieknie popatrzcie też i z tej strony że parkingowy takiego kierowce może zatrzymać do mojego powrotu tak jak to widziałam pewnego dnia jak parkingowy właśnie takiego delikwenta zatrzymał i czekali do powrotu pokrzywdzonego.I na koniec jak się przestoi to się płaci a nie ucieka pozdrawiam
Nowy19612
Nowy/a na forum
10 postów
Nowy/a na forum
Rejestracja: 13 lat temu

12 lat temu

Polo i tak idzie na rękę, a jakby tak byli Parkingowi w niedzielę to ładnie by zarobili na osobach udających się do kościoła i nie było by to tamto msza trwa około godziny a nie jest to parking Kościoła więc nie ma się co pluć tylko płacić jak się w normalny dzień przestoi!!!
Asia1984
Nowy/a na forum
5 postów
Nowy/a na forum
Rejestracja: 13 lat temu

12 lat temu

Moim zdaniem jak się przestoi to powinno się płacić a nie oszukiwać tak jak to miało miejsce 22 w piętek około 10 stałam przy samochodzie po zrobieniu zakupów i słyszałam jak kierowniczka Polo opieprza Parkingowego na środku parkingu że pobrał opłatę od Pani która była w Dominiku i na Poczcie a wyraznie pisze że jest to Parking dla Klientów Polo chciałam się wtrącić żeby bronić parkingowego bo Kierowniczka tak nie powinna się zachowywać dzisiaj się dowiedziałam że Parkingowego zwolniła. Więc drodzy Państwo nie oszukujcie nie kłamcie bo wydaje mi się że i Kierownictwo Polo i klienci robią wariatów z Parkingowych pozdrawiam
ODPOWIEDZ