Internet z TK Chopin - problemy
: |1 Kwi 2016|, o 12:02
Mam pytanie do użytkowników internetu z TK Chopin czy wszystko u nich działa poprawnie. Zaznaczam, że chodzi mi tylko o internet.
Pytanie stąd, że przez kilka lat nie miałam z nimi żadnych problemów, a od jakiegoś czas (myślę, że to już ok. 2 miesiące) coraz częściej odnotowuję znaczne spadki szybkości internetu (strony "mielą się" po kilkanaście sekund zanim się otworzą albo zawieszają się z informacją, że nie można ich otworzyć), a z kolei od miesiąca przynajmniej 2-3 razy w tygodniu całkowity brak dostępu do sieci. Wykonałam już dziesiątki telefonów, za każdym razem to samo: zrestartować modem. Ok, to działa, ale za chwilę czy na drugi dzień sytuacja się powtarza, co przy pracy zdalnej staje się po prostu totalnie upierdliwe. Chyba też nie o to chodzi, by bez przerwy restartować modem. Wczoraj był technik i stwierdził, że wszystko jest w porządku, on nie widzi tutaj nic niewłaściwego. Dziś znów to samo - od rana internet zwalnia, 4 razy się wyłączył, więc już 4 razy restartowałam modem Znów telefon i znów to samo - u nich wszystko w porządku.
Od razu zaznaczę, że w takich awaryjnych przypadkach korzystam też równolegle z własnego wi-fi z telefonu (sieć Orange) i nie mam wtedy najmniejszych problemów, więc nie jest to ani wina komputera, ani oprogramowania ani generalnie niczego po "mojej stronie". TK Chopin nie przyjmuje tego do wiadomości właściwie rozkładając ręce. Jestem ponownie umówiona z technikiem, ale jeśli kolejna odpowiedź będzie brzmiała "Wszystko tu jest w porządku, więc nie powinno być już problemów", a problemy i tak pojawią się ponownie, to szczerze mówiąc nie mam pomysłu co - poza rozwiązaniem z nimi umowy - robić.
Czy ktoś ma jakiś pomysł gdzie może leżeć problem? Czy to jednak wina TK Chopin, ale mają to w nosie albo z jakichś przyczyn ukrywają swoją nieudolność?
PS podczas pisania tego posta wyłączył się po raz piąty
Pytanie stąd, że przez kilka lat nie miałam z nimi żadnych problemów, a od jakiegoś czas (myślę, że to już ok. 2 miesiące) coraz częściej odnotowuję znaczne spadki szybkości internetu (strony "mielą się" po kilkanaście sekund zanim się otworzą albo zawieszają się z informacją, że nie można ich otworzyć), a z kolei od miesiąca przynajmniej 2-3 razy w tygodniu całkowity brak dostępu do sieci. Wykonałam już dziesiątki telefonów, za każdym razem to samo: zrestartować modem. Ok, to działa, ale za chwilę czy na drugi dzień sytuacja się powtarza, co przy pracy zdalnej staje się po prostu totalnie upierdliwe. Chyba też nie o to chodzi, by bez przerwy restartować modem. Wczoraj był technik i stwierdził, że wszystko jest w porządku, on nie widzi tutaj nic niewłaściwego. Dziś znów to samo - od rana internet zwalnia, 4 razy się wyłączył, więc już 4 razy restartowałam modem Znów telefon i znów to samo - u nich wszystko w porządku.
Od razu zaznaczę, że w takich awaryjnych przypadkach korzystam też równolegle z własnego wi-fi z telefonu (sieć Orange) i nie mam wtedy najmniejszych problemów, więc nie jest to ani wina komputera, ani oprogramowania ani generalnie niczego po "mojej stronie". TK Chopin nie przyjmuje tego do wiadomości właściwie rozkładając ręce. Jestem ponownie umówiona z technikiem, ale jeśli kolejna odpowiedź będzie brzmiała "Wszystko tu jest w porządku, więc nie powinno być już problemów", a problemy i tak pojawią się ponownie, to szczerze mówiąc nie mam pomysłu co - poza rozwiązaniem z nimi umowy - robić.
Czy ktoś ma jakiś pomysł gdzie może leżeć problem? Czy to jednak wina TK Chopin, ale mają to w nosie albo z jakichś przyczyn ukrywają swoją nieudolność?
PS podczas pisania tego posta wyłączył się po raz piąty