Warsztat samochodowy Reda zaprasza
Tanie i solidne stoły rozkładane i krzesła w w PomorskieMeble.pl
/informacja w sprawie ogłoszeń drobnych: admin@e-reda.pl/

Anatomia Upadku

Komentarze do wydarzeń politycznych
Awatar użytkownika
Zigi
Wygadany Lider
2865 postów
Wygadany Lider
Rejestracja: 17 lat temu

11 lat temu

Ale mamy ekspertów od katastrof lotniczych... Trochę mnie śmieszą takie opinie, że ten samolot tak się nie mógł zachować, bo cośtam, bo ktośtam zna te samoloty, itp. Mieliśmy do czynienia z określonym samolotem, unikalnym egzemplarzem, który nie był fabrycznie nowym (choć jak widzimy, i w nowych dzieją się cuda). Do tego mieliśmy unikalne miejsce katastrofy i unikalną sytuację pogodową...
Tego nawet doświadczalnie powtórzyć się nie da - ile jesteśmy w stanie uwzględnić czynników? 99%? A może to ten 1% zawinił? A jak wiemy z różnych źródeł, niekorzystnie mogło zadziałać co najmniej kilka czynników... i naprawdę, nawet jak ktoś ukradł laski dynamitu ze starej kopalni i ukrył w tym cholernym skrzydle, to po co, skoro i tak było więcej niż 50% szans, że ten samolot się rozbije? Paranoja jakaś. Widzieli, że samolot leci na złamanie karku, to jeszcze postanowili go dobić...

Jednak nasz naród ma w sobie coś takiego, że nie ufa swoim rodakom, tylko szukamy spiskowców, którzy działają na szkodę kraju... Nie mam pojęcia z czego to wynika.. Może za nudne czasy dla poniektórych? Jakoś tak wojny żadnej dawno nie było... no i komunizm się skończył...
Awatar użytkownika
Buba
Częsty Bywalec
473 postów
Częsty Bywalec
Rejestracja: 13 lat temu

11 lat temu

Zigi pisze: Jednak nasz naród ma w sobie coś takiego, że nie ufa swoim rodakom, tylko szukamy spiskowców, którzy działają na szkodę kraju... Nie mam pojęcia z czego to wynika.. Może za nudne czasy dla poniektórych? Jakoś tak wojny żadnej dawno nie było... no i komunizm się skończył...
Przecież to nie rodacy prowadzili śledztwo w tej sprawie ,rodacy tylko powielili raport MAK.Nie zauważyłam tu żadnych spiskowców,tylko ludzi snujących dywagacje i dyskutujących o swoich spostrzeżeniach czy przemyśleniach. Jak to mówią "głowę ma się do myślenia, a nie do czapki noszenia"
Niechaj ci ,co zwykli mówić prawdę,nie liczą na niczyje poparcie na tym świecie" /Monteskiusz/
Awatar użytkownika
Podmiejski
Częsty Bywalec
460 postów
Częsty Bywalec
Rejestracja: 12 lat temu

11 lat temu

Kolego - naprawdę to nie te czasy kiedy można o nas mówić "ruskie pachołki"
Śledztwo przeprowadziła polska niezależna komisja więc - pardon - jakies głupoty gadasz.
A że uznali tak jak MAK za przyczynę katastrofy ten sam zespół czynników - to co w tym dziwnego?

Teraz tak: ja nie mam dostępu do dokumentów śledztwa - ty zapewne masz. Jak i kol.Seeker.
Bo zaczynacie pisać o rzeczach nie znanych z żadnego raportu.
"Piloci świetnie znali język".
Wybacz - jakoś nie wierzę że w środowisku "organicznie gardzącym ruskimi" piloci Bogów uczyli się tego jezyka. To nie ta genaracja kiedy ruskiego uczyli się w szkole powszechnie a i tak nie znali.
Teraz - młodzi NA BANK nie znają ruskiego.
Zresztą - jesli WSZYSCY ŚWIETNIE ZNALI to czemu gadał ten jeden najważniejszy i to nie ten co powinien to robić - kontakt z wieżą powinien prowadzić II pilot.

Samolot spadł z nierozbitym przodem?....analizując zdjęcia?
Mistrzu - ten kawał co widać cały na zdjęciach to OGON samolotu a nie przód z kabiną pilotów.
Ogon z oderwanym statecznikiem pionowym.

Ale wróćmy do tego miejsca gdzie uznałem za stosowne się wtrącić.
Brzoza: samolot nie mógł w nią uderzyć.
MÓGŁ.
Samolot to nie samochód.
Leci prosto ale wcale nie musi lecieć poziomo.
Może wisieć na skrzydło.
Może lecieć bokiem.
Często jest tak że samolot którego pilot leci szukając kontaktu wzrokowego z ziemią (widzisz jakąś analogię?) leci przechylony na jedną stronę - oczywiście w kierunku "na wprost" - bo inaczej z kabiny g... widać! Ba - czasem leci b o k i e m !!!
Samolot lata r ó ż n i e bo przemieszcza się w trzech wymiarach.
Mógł więc lecieć w ekstremalnej sytuacji w sposób umożliwiający na nierównym terenie - zahaczenie o drzewo - koncówką skrzydła.
Lecieć "na wprost" - przechylony.
(Mógł też odchodzić w skręcie. Nie wiem - nie widzę w sieci odczytu ze skrzynek)
Ale nie jest to NIEMOŻLIWE za to - prawdopodobne.
No rozwinę: piloci lecieli we mgle bez widoczności ziemi czyli lecieli "na przyrządach".
Obserwowali sztuczny horyzont; wskaźnik wznoszenia; prędkość; kompas; wysokosciomierz (hmmm...!)
To wszystko by lecieć na ślepo!
JEDNOCZESNIE pilot wyglądał przez okno by zobaczyć ziemię.
Znaczy - patrzył i tu i tam i jeszcze tam....
Nie wykluczyłbym więc że choc leciał prosto przed siebie - wcale nie leciał poziomo w sensie ułożenia samolotu względem horyzontu!
Ja podkreślam - mogło tak być.
Bo takie domniemanie pozwala mi z dystansem podchodzic do autorytatywnych stwierdzeń ze "samolot nie mógł sciąć tego drzewa"
Poza tym - takie to proste zrobić zdjęcia ewidentnie pokazujące jak bardzo różni się scięta brzoza od sąsiadujących drzew. Mówi się wszędzie o tym ale ja takiego zdjecia w necie NIE WIDZIAŁEM. Pytam jeszcze raz - jest?
Dodatkowo zapytam - dobra - jeśli był zamach....
To co z tą brzozą?
Przeprowadzili jakąś wyjatkową akcję zamiast go ostentacyjnie zestrzelić i co - głupich paru drzewek nie potrafili dociąć?
Jaka ona odgrywa rolę?Nie ona była przyczyną katastrofy?
aaaaa....
Wybuch?
Jaki?
Jakieś pierdnięcie co nic poważnego nie zrobiło czy eksplozja co rozwaliła samolot w drobiazgi?
Pierdnięcie nie mogło byc do to diabeł sprowadził ten samolot w to miejsce gdzie nie było już czasu na nic.
Średni wybuch?
No ale przecież to samolot co wszystkie ma pod sobą... to co mu urwali - skrzydła?
Ale - co na to zeznania świadków którzy twierdzą ze samolot w całosci przywalił w ziemie?
Co na to zapis rozmów pilotów z kabiny którzy - no własnie - nie zauważyli ze coś im "jebudu"?...


Rzecz w tym że dotychczasowe kontrraporty nie podają innej spójnej i podpartej faktami wersji wydarzen tylko NEGUJĄ USTALENIA KOMISJI.
Tak to każdy potrafi....
...powiedzieć np ze Tu154 któremu w jednym miejscu zarzuca się ża polskie władze latały "latającymi przedpotowymi trumnami" a w innym miescu stawia się ponad innymi typami samolotów jako "supercudo do lądowań w ekstremalnych warunkach gniotsjaniełamiotsja"
Buba - kolego - przestań tu o jakieś beczce opowiadać że on nie mógł beczki wykręcić...
Nie mógł i nie wykręcił!!!
ROZBIŁ SIĘ - nie zauważyłeś?
Nie obracał się wokół osi co to tak skrupulatnie mierzysz tylko przekręcił brzuchem do góry i to nawet nie wiadomo czy do końca i rozwalił!!!

Doprowadzili go piloci do zupełnie niewłaściwego miejsca.
Ignorowali przepisy, reguły i komunikaty - popełniali błedy i wykazywali sie brakami w wyszkoleniu (choćby próba odejścia na autopilocie z lotniska bez ILSu!)
Lecieli już do góry ale ziemia wznosiła się scianą parowu s z y b c i e j.
Zabrakło im szczęścia - zaczepili o brzozę.
Siła ciągu silników i siły powodujące że samolot unosi się w powietrzu(ważący dziesiątki ton!) - uległy zachwianiu.
Samolot zaczał sie obracać na plecy - to było zaskoczeniem dla pilotów!
Napisałem ci co dzieje się ze sterami samolotu ale zapytaj taty: wszytsko w samolocie zmienia się w zależności od tego w jakiej pozycji względem ziemi jesteś - stery kierunku zmieniają się w stery wysokości; wznoszenie zmienia w nurkowanie.
To nie była maszyna akrobacyjna!!!
A ziemia była tuż tuż...

Podjeli ryzyko łamiąc dopuszczalne normy i nie wyszło im.
Rzecz w tym ze to działo się na pokładzie prezydenckiego samolotu i to jest wstyd który zamyka oficjalną debatę.
Wyobraższ sobie podobne niefrasobliwości i partyzantkę wśród pilotów Air Force One?
Dlatego NIE CHCĄ JUŻ WŁADZE o tym rozmawiać.
Rozformowali pułk bo to był skandal a nie jednostka na miarę zadań.
i tylko niektórzy na fali tej katastrofy rozbudowują swoja popularnośc i karierę polityczną...
good by my love, good bye...
partagas
Częsty Bywalec
310 postów
Częsty Bywalec
Rejestracja: 17 lat temu

11 lat temu

dla wszystkich tych, którzy uważają, że piloci byli źle wyszkoleni i nie mieli doświadczenia w lądowaniu w Smoleńsku.
http://wiadomosci.onet.pl/raporty/pplk- ... omosc.html
i jeszcze zastanawiające jest szybkie rozwiązanie 36 pułku lotnictwa.
;]
Awatar użytkownika
Buba
Częsty Bywalec
473 postów
Częsty Bywalec
Rejestracja: 13 lat temu

11 lat temu

Podmiejski aleś się rozpisał,ho..ho...ale faktycznie jesteś do tyłu w paru sprawach.Jak się okazuje to w raporcie nie ma mnóstwa danych ,miedzy innymi odczytów z polskiej skrzynki rejestrujacej tylko pracę i parametry silników.Odczyty te mówią o awarii silnika nr1,póżniej nr 3 i silnika głównego nr 2.Ukazał się też dokument oryginalny rosyjski z oglądu miejsca katastrofy o godz 15:00 w dniu 10.04,2010r,gdzie podpisani z imienia i nazwiska funkcjonariusze komisji MAK w formie protokołu opisują cały teren katastrofy i okolicy.W protokole tym jest mowa o brzozie ,ale ułamanej 1m od czubka,o licznych rozrzuconych częściach samolotu jeszcze przed brzozą,o odłamkach wbitych w ogrodzenie autokomisu,który notabene już nie istnieje,na dachach okolicznych szop i budynków gospodarczych.Mnie nie zależy na wykazaniu,że był to zamach,nawet słowem o tym nie wspominam.Nurtuje mnie tylko brak szczegółowego śledztwa,wykorzystania wszelkich możliwości ,by dociec przyczyny i to całkowite zdanie się na stronę rosyjską,w której interesie nie jest przyznanie ,że coś skopali lub ,że samolot naprawiany przecież i serwisowany przez nich mógł ulec awarii/silniki/.Najprościej jest obciążać tych,którzy bronić się nie mogą czyli martwych pilotów,którzy przecież mieli rodziny, do których chcieli wrócić cali i zdrowi, a nie dokonywać jakichś autodestrukcji.Co do znajomości rosyjskiego-to nie jestem zgrzybiałą staruszką a znam dobrze ten język,zarówno w mowie jak i piśmie.A nawet w ostatnich latach stał się on modny jeśli chodzi o kierunek studiów,bo potrzebni są ludzie z jego znajomością do handlu i dyplomacji po wschodniej stronie: Rosja,Białoruś,Ukraina,Łotwa,Litwa.
Co do ułożenia samolotu po spadnięciu czy upadku to wyrażnie widać ,że przód leży na brzuchu a śródpłacie na plecach.I jeszcze jedno ten pilot kap.Protasiuk leciał 7.04.2010r z D.Tuskiem do smoleńska i 9.04.2010r miał oblot na lotnisku w Smoleńsku,wię nie uwierzę,że nie miał orientacji jakie ma ukształtowanie team teren,jakie jest podejście do progu pasa i jakie wyposażenie lotniska,Kolego można używać autopilota bez systemu ILs,to już też zostało wykazane i udowodnione.Pozdrawiam,poczekam na komisje międzynarodową,która jako jedyna może być obiektywna.Ciekawi mnie tylko ten upór przed jej powołaniem
Niechaj ci ,co zwykli mówić prawdę,nie liczą na niczyje poparcie na tym świecie" /Monteskiusz/
Awatar użytkownika
Zigi
Wygadany Lider
2865 postów
Wygadany Lider
Rejestracja: 17 lat temu

11 lat temu

Buba pisze:poczekam na komisje międzynarodową,która jako jedyna może być obiektywna.Ciekawi mnie tylko ten upór przed jej powołaniem
Na jakiej podstawie wnioskujesz, że społeczność międzynarodowa będzie w tej sprawie obiektywna? A dlaczego polska komisja miałaby nie być w tej sprawie obiektywna? Rozumiem, że Polacy działają na zlecenie obcego państwa?
Awatar użytkownika
Buba
Częsty Bywalec
473 postów
Częsty Bywalec
Rejestracja: 13 lat temu

11 lat temu

Zigi pisze:
Buba pisze:poczekam na komisje międzynarodową,która jako jedyna może być obiektywna.Ciekawi mnie tylko ten upór przed jej powołaniem
Na jakiej podstawie wnioskujesz, że społeczność międzynarodowa będzie w tej sprawie obiektywna? A dlaczego polska komisja miałaby nie być w tej sprawie obiektywna? Rozumiem, że Polacy działają na zlecenie obcego państwa?
Skoro tak rozumiesz? jakoś pokrętnie interpretujesz nie wypowiedziane słowa.
Często w spornych sprawach między dwiema stronami powołuje się negocjatora ,w tym przypadku byłaby to komisja międzynarodowa.
Niechaj ci ,co zwykli mówić prawdę,nie liczą na niczyje poparcie na tym świecie" /Monteskiusz/
Awatar użytkownika
Podmiejski
Częsty Bywalec
460 postów
Częsty Bywalec
Rejestracja: 12 lat temu

11 lat temu

Buba pisze:...ale faktycznie jesteś do tyłu w paru sprawach.Jak się okazuje to w raporcie nie ma mnóstwa danych ,miedzy innymi odczytów z polskiej skrzynki rejestrujacej tylko pracę i parametry silników.Odczyty te mówią o awarii silnika nr1,póżniej nr 3 i silnika głównego nr 2.
ja do tyłu jak ty do przodu...
Podasz jakieś materiały źródłowe?
tu: https://lh6.googleusercontent.com/-rtAA ... U-kbwl.jpg
masz zapis tej skrzynki o której mówisz - widać tam JAKĄKOLWIEK AWARIĘ?
A to nie z oficjalnego rapotu tylko ze strony http://lubczasopismo.salon24.pl/adamhus ... -z-tu-154m
Mówią o jakichś nieścisłościach a ty jedziesz już O AWARII WSZYTSKICH SILNIKÓW!
Albo się czymś podeprzesz albo ....
Zresztą zapytam wprost:
czytałeś to: http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa ... _Smoleńsku
widziałeś i rozumiesz to?: http://doc.rmf.pl/rmf_fm/store/rkm_zal.pdf
jakbyś się głebiej zainteresował - wiedziałbyś że możliwe było i scięcie tej brzozy bo w raporcie są takie zdjęcia.
Że samolot leciał i ciął: drzewa krzaki linię energetyczną az trafił na grube drzewo...
Ze jeśli "przód ocalał bo wylądował na brzuchu" to jak możliwym jest ze przednie podwozie jest w całkiem niezłym stanie - widać na zdjęciach! PRZEDNIE PODWOZIE ZNAJDUJĄCE SIĘ POD SPODEM!!!
Więc może on na nim wylądował?
Jak to wytłumaczysz?...
I - nie tłumacz mi SWOJEJ znajomosci ruskiego - nie o nią biega.PILOCI mieli znać ten język!
I nie podawaj mi argumentów że "świetnie znali to lotnisko"
Lądowali w dobrych wrunkach i im się UDAWAŁO.
Aż podwineła im sie noga.
Nie - jedna przyczyna: wybuch czy inny zamach.
ZESPÓŁ POWSZECHNEGO NIECHLUJSTWA związany z arogancją władzy doprowadził do tej katastrofy.
i po co tu jakieś międzynarodowe komisje?
Natomiast widzę całe mnóstwo ludzi którzy NA TEJ TRAGEDII robią swoją zasraną karierę polityczną!
Widę całe mnóstwo mediów bez skrupułów goniących za kasą - dziś sensacja - jutro ...no przepraszamy...
Sensatów jak ten linkowany tu - szef eskadry - ppłk Stroiński.
To PILOT czy stary "zlew" wypisuje?!
"Arek był świetnym pilotem"
i
" Zarejestrowany przez czarne skrzynki przestawienia ustawień (wysokościomierza) interpretuje w ten sposób, że "mogło chodzić o to, że wysokościomierz był w stopach, a Arek być może chciał go przełączyć na metry. I się pomylił".
POMYLIŁ w takiej sprawie i był nadal świetnym pilotem? Świetni TO SĄ a nie byli!!!
Stroiński dodaje, że "nie wiemy przecież, czy nastąpiła usterka techniczna samolotu".
Pilot wie co to zapisy czarnych skrzynek... - i on nie widzi że NIC SIĘ NIE DZIAŁO?
Takch s e n s a t ó w i frustratów (bo został jak inni rozformowany) brać jako autorytety?
Litosci...
WIERZTA W CO CHCETA.
Dal mnie jasnym jest: w tej sytuacji z tymi pilotami ten samolot nie miał prawa się tam znaleźć.
Ta katastrofa to obraz sytuacji CAŁEGO PAŃSTWA POLSKIEGO - podobnie jak i błędy w śledztwie czy kompromitujące sytuacje z identyfikacją zwłok.
"Miała być jakość - wyszło jakoś"
no - tym razem nie wyszło...
good by my love, good bye...
Awatar użytkownika
Podmiejski
Częsty Bywalec
460 postów
Częsty Bywalec
Rejestracja: 12 lat temu

11 lat temu

a tu: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 410-04.jpg
masz zdjęcie tej cholernej brzozy - GDZIE TU SĄ OBOK te cudownie ocalałe drzewa?! Krzaki obok rosną - k r z a k i !
good by my love, good bye...
Awatar użytkownika
Buba
Częsty Bywalec
473 postów
Częsty Bywalec
Rejestracja: 13 lat temu

11 lat temu

Podmiejski pisze: Ta katastrofa to obraz sytuacji CAŁEGO PAŃSTWA POLSKIEGO - podobnie jak i błędy w śledztwie czy kompromitujące sytuacje z identyfikacją zwłok.
"Miała być jakość - wyszło jakoś"
no - tym razem nie wyszło...
Tu akurat zgadzam się z Tobą bezdyskusyjnie.Doszliśmy do meritum sprawy Co do dalszych wyników śledztw to" pożywiom,posmatriom i cisze budziesz,dalsze jedziesz"
Niechaj ci ,co zwykli mówić prawdę,nie liczą na niczyje poparcie na tym świecie" /Monteskiusz/
Awatar użytkownika
Podmiejski
Częsty Bywalec
460 postów
Częsty Bywalec
Rejestracja: 12 lat temu

11 lat temu

ja teraz coś powiem od siebie - nie o przyczynach katastrofy.
Moim zdaniem wciąż nami manipulują.
Sama katastrofa to tylko pretekst.
Jedni podjudzają i zdobywają elektorat: malkontentów; niewierzących; zbuntowanych.
Drudzy - siedzą cicho.
Wiesz dlaczego?
Raz żeby zatrzeć pamięć o tych babolach których narobili i w temacie przyczyn katastrofy i w śledztwie.
Dwa - to jeszcze nie czas.
Założę się o swojego konia że przed wyborami wypłyną nowe fakty które przetasują i zdeprecjonują całą konkurencję z tymi ich teoriami.
Nie chodzi o żadną katastrofę! - chodzi o to żeby się do polityki - DO KASY dorwać.
Takiej jak ta którą: jednu dali żeby im gęby pozamykać - a drudzy wzieli choć wg ich teori to "judaszowe pieniądze"!!!!
Ale - pieniądz NIE SMIERDZI. To już starożytni odkryli.
Chodzi o kasę - a do tego potrzebny "rząd dusz" na grzbiecie których wjedzie się jak najbliżej koryta!
Żeby się nachapać!
Mają do tego ludzi , mają media.
Zajmują się takimi pierdołami że wstyd!
Ostatnio z opadnietą szczęką obserwowałem transmisję ze smigłowca "przejazdu matki Madzi do sali sądowej"...
No kurrr..... TRANSMISJĘ NA ŻYWO ZE ŚMIGŁOWCA!!!!!!
Pytam: czy w tym kraju NIE MA POWAŻNIEJSZYCH TEMATÓW?!
Ja wiem ile kosztuje godzina lotu takiegi cudeńka - wysłali je ze stolicy by TO pokazać.
Powaliło ich. A w innym miejscu zbierają kasę na Fundację Dzieciom...
Chory kraj - nie widzisz tego?
Nie widzisz że chcą cię najarać żebyś poleciał za nimi?
PO CO?
Naprawdę nie widzisz że po to żeby IM BYŁO DOBRZE a ciebie mają w du....!
Samych siebie mają!!!!
Kasa i nic poza tym.
Sprzedają ten kraj za posadki w Unii; za kasę tych co najlepiej by nas ..wytarli z mapy!
Wiesz co trzeba zrobić?
I tych co traktują cie jak idiotę i karmią wątpliwymi sensacjami - pogonic
I tych co Polaków skłócają - tak samo
i tych co ten cały bajzel zagrzebują - bo to standard.
Sami - zyją inaczej i tylko czasem "wypadek przy pracy" pokazuje że i ich ten cały bałagan dotyka.
tak więc- pamiętaj o tym przy następnej urnie....
wyborczej...
good by my love, good bye...
Awatar użytkownika
Buba
Częsty Bywalec
473 postów
Częsty Bywalec
Rejestracja: 13 lat temu

11 lat temu

Buba pisze:
Seeker pisze: Szkoda, że nie wspomnisz o eksperymencie, który przeprowadziła brytyjska Channel 4 w Meksyku na Boeingu 727, parametry samolotu i prędkość upadku zbliżone do tego ze Smoleńska. Efekt? Samolot przeałamał się tylko na 2 części, 1/5 pasażerów (potencjalnych) nie przeżyła. Też jest na YT.
O ile się orientuje to TU 154 ma mocniejszą budowę skrzydeł i mocniejszy kadłub,zwłaszcza w części środkowej niż Boeing.
Poniżej odnośnik do filmu z lądowania TU-154M ,lądowania z przygodami,istotne w nim jest jednak to,że tnie drzewa i krzaki i praktycznie bez szwanku zatrzymuje się w lesie.Wiem,że nie jest to adekwatne do sytuacji smoleńskiej ,ale potwierdza wytrzymałość tego samolotu przy ekstremalnych lądowaniach.
http://www.youtube.com/watch?v=Si3UI0mIyQM
http://www.youtube.com/watch?v=hzWCmyGqulQ
Niechaj ci ,co zwykli mówić prawdę,nie liczą na niczyje poparcie na tym świecie" /Monteskiusz/
Awatar użytkownika
Zigi
Wygadany Lider
2865 postów
Wygadany Lider
Rejestracja: 17 lat temu

11 lat temu

To nie jest film z lądowania, tylko z animacja z lądowania. Masz rację, nie jest to adekwatne. Myślę, że zamieszczony opis w linku jest adekwatny: "miracle landing...after a mid-air failure of major electrical systems.". Też chciałbym, aby lądowanie w Smoleńsku można było uznać za "miracle landing". Widać też, że akurat ten model nie był wybitnie odporny na "failures of major electrical systems", ale to pewnie też nie adekwatne do sytuacji smoleńskiej...
Awatar użytkownika
RECIECH
Prawie Lider
664 postów
Prawie Lider
Rejestracja: 11 lat temu

11 lat temu

kolego Buba, ten film jest dokładnie dowodem na to, że takie lądowanie jest cudem,jak też wypowiada się w tym filmie rosyjski pilot w 2.40 (a nie żadnym potwierdzeniem wytrzymałości tego modelu samolotu) - mało tego, piszesz, że tnie drzewa - pilot tego samolotu wyraźnie mówi, że wylądowali w miejscu, co do którego upewnili się, że nie ma tam drzew tylko krzaki....
Awatar użytkownika
Buba
Częsty Bywalec
473 postów
Częsty Bywalec
Rejestracja: 13 lat temu

11 lat temu

RECIECH pisze:kolego Buba, ten film jest dokładnie dowodem na to, że takie lądowanie jest cudem,jak też wypowiada się w tym filmie rosyjski pilot w 2.40 (a nie żadnym potwierdzeniem wytrzymałości tego modelu samolotu) - mało tego, piszesz, że tnie drzewa - pilot tego samolotu wyraźnie mówi, że wylądowali w miejscu, co do którego upewnili się, że nie ma tam drzew tylko krzaki....
Pierwszy filmik w 1.25- widać jaki to był teren bez drzew
Niechaj ci ,co zwykli mówić prawdę,nie liczą na niczyje poparcie na tym świecie" /Monteskiusz/
ODPOWIEDZ