Mam propozycję założenia wątku oceniającego poziom sklepów i punktów usługowych w naszym mieście.
Chodziłoby o to aby każdy kto ma jakieś spostrzeżenia dotyczące jakości obsługi, fachowości, wreszcie podejścia do klienta czy też zleceniodawcy mógł w tym wątku zamieścić swoje uwagi.
Myślę ,że ten temat może nabrać ciekawego kolorytu będąc jednocześnie wskazówkami dla następnych potencjalnych klientów.
Na pewno niejednokrotnie byliśmy zadowoleni bądź zniesmaczeni traktowaniem klienta w świecie rodzącego się wolnego rynku.
Pozdrawiam i czekam na opinie.
Liczę na pozytywną ocenę mojej inicjatywy.
Warsztat samochodowy Reda zaprasza
Tanie i solidne stoły rozkładane i krzesła w w PomorskieMeble.pl
/informacja w sprawie ogłoszeń drobnych: admin@e-reda.pl/
Tanie i solidne stoły rozkładane i krzesła w w PomorskieMeble.pl
/informacja w sprawie ogłoszeń drobnych: admin@e-reda.pl/
Ranking punktów handlowo- usługowych
Jestem przeciwny takim wątkom. Nie można zagwarantować obiektywności użytkowników. Z pewnością będą pojawiały się wpisy, które możnaby uznać za przejaw nieuczciwej konkurencji. Taki ranking ma sens, gdy może wypowiedzieć się grupa reprezentatywna. Nawet, jeśli wypowie się 50 osób, to nie będzie to obiektywna ocena.
Po prostu moim zamiarem było zebranie tych wszystkich wypowiedzi w jeden wątek.
Bo jest i o kangurku , o kebabie, o jakiejś restauracji itd.
A tak byśmy mieli w jednym wątku zbiór takich ciekawostek .
Nie możemy dyskredytować ludzi ,że są nieuczciwi oczywiście w każdy stadzie zdarzy się czarna owca ale tu mielibyśmy takie compensum wiedzy.
Każdemu pewnie się kiedyś zdarzyło coś niemiłego albo chciałby podziękować za miłe traktowanie.
Tylko tyle.
Bo jest i o kangurku , o kebabie, o jakiejś restauracji itd.
A tak byśmy mieli w jednym wątku zbiór takich ciekawostek .
Nie możemy dyskredytować ludzi ,że są nieuczciwi oczywiście w każdy stadzie zdarzy się czarna owca ale tu mielibyśmy takie compensum wiedzy.
Każdemu pewnie się kiedyś zdarzyło coś niemiłego albo chciałby podziękować za miłe traktowanie.
Tylko tyle.
Nic złego w tym nie widze. Po prostu kazdy, kto bedzie chciał coś powiedziecieć (dobrze czy żle) o sklepie, banku, poczcie, szewcu czy restauracji to napisze. Lista najlepszych sama sie utworzy.
A to, ze ktos bedzie celowo chwalił zły sklep X, czy tez "dołował" dobra restauracje "Y", to i bez tego nowego watku może robic.
A to, ze ktos bedzie celowo chwalił zły sklep X, czy tez "dołował" dobra restauracje "Y", to i bez tego nowego watku może robic.
To ja pierwsza- W polo pracuje młoda dziwczyna , jako kasjerka. Bardzo miła i uprzejma. Niestety nie wiem jak ma na imie. Szatynka, szczupła dłuższe włosy. i W drogerii na Łąkowej miła i fachowa obsłuyga. Chwalmy ludzi, bo warto. Aha, w aptece przy polo- niziutka, włosy krótsze, ciemne. zawsze uśmiechnięta. Bardzo lubię jak jest w pracy.
A mi się podoba obsługa w sklepie kosmetycznym w kompleksie sklepów tam gdzie jest żabka, zaraz obok sklepu sporzywczego "Krzyś". Bardzo fajna dziewczyna. W "Krzysiu" zresztą te dziewczyny są też świetne, zawsze mile, uśmiechniete, zawsze słyszę " prosze uprzejmie, miłego dnia, dziekuję licznie". Może są bezpośrednie i mówią prosto z mostu, ale ja akurat sobie lubie tak pogadać
No uważać zawsze trzeba i zawsze sprawdza sie date ważności. Nauczyłam się tego w Biedronce, do której chodzę rzadko i tylko po niektore rzeczy.Ryszard pisze:nic mi po obsłudze jak za kazdym razem musze uwazac na to co kupuję
Ja np. miałam ten problem co ty w Nieistniejącej już Ewie. Zawsze tam było coś nie tak.