Warsztat samochodowy Reda zaprasza
Tanie i solidne stoły rozkładane i krzesła w w PomorskieMeble.pl
/informacja w sprawie ogłoszeń drobnych: admin@e-reda.pl/
Tanie i solidne stoły rozkładane i krzesła w w PomorskieMeble.pl
/informacja w sprawie ogłoszeń drobnych: admin@e-reda.pl/
MEBLOWY ul. Gdańska
Serdecznie odradzam wszystkim poszukujacym mebli dokonywania zakupow w sklepie meblowym przy ulicy Gdanskiej. Jedna wielka pomylka. Wlascicielka kasuje tylko pieniadze za towar i ciagle odsyla z kwitkiem i przesuwa termin dostawy. Nie wspominajac juz o tym, ze wymiana towaru trwa nawet 6 miesiecy, bo ciagle cos innego sie dzieje (a to urlopy w lecie, a to grudzien). Nie mozna sie wogole z nia dogadac, poniewaz nic sobie nie robi z klienta. MASAKRA
Jeden z wątków trzeba usunąć.
Alasem podaj więcej szczegółów taki ogólny opis zaistniałej sytuacji nic nie daje jest zaworem bezpieczeństwa.
Zdaję sobie sprawę z tego, że skoro umieściłeś/aś tu taką reklamówkę nieźle musiało Cię to wkurzyć.
Z wpisu wynika ,że na coś była przedpłata , a na coś reklamacja ,ale wpis wykonany pod wpływem emocji staje się dla otoczenia mało czytelny.
Alasem podaj więcej szczegółów taki ogólny opis zaistniałej sytuacji nic nie daje jest zaworem bezpieczeństwa.
Zdaję sobie sprawę z tego, że skoro umieściłeś/aś tu taką reklamówkę nieźle musiało Cię to wkurzyć.
Z wpisu wynika ,że na coś była przedpłata , a na coś reklamacja ,ale wpis wykonany pod wpływem emocji staje się dla otoczenia mało czytelny.
Faktycznie.
Towar został zakupiony pol roku temu. Dostawa trwala dlugo a jak w koncu towar doszedl okazalo sie ze to nie ten model co zamawiany. Wlascicielka obiecala wymiane (towar ktory doszedl byl tanszy) i tak to sie ciagnie do dzisiaj. Kiedy sie do niej chodzi lub dzwoni to tylko zbywa. Podobno nie jestem pierwsza osoba, ktora "naciela" sie na ten sklep (skrzyzowanie Gdańskiej i Wojciecha).
Towar został zakupiony pol roku temu. Dostawa trwala dlugo a jak w koncu towar doszedl okazalo sie ze to nie ten model co zamawiany. Wlascicielka obiecala wymiane (towar ktory doszedl byl tanszy) i tak to sie ciagnie do dzisiaj. Kiedy sie do niej chodzi lub dzwoni to tylko zbywa. Podobno nie jestem pierwsza osoba, ktora "naciela" sie na ten sklep (skrzyzowanie Gdańskiej i Wojciecha).
Nie bardzo rozumiem. Jeżeli towar nie ten, ale tobie odpowiada, odbierasz różnicę w cenie. Jeżeli go nie chcesz, a w rozsądnym czasie nie otrzymujesz towaru właściwego, to odbierasz zaliczkę i idziesz do innego sklepu.
Jeżeli czujesz się oszukany, to poczytaj tutaj http://www.federacja-konsumentow.org.pl/.
Jeżeli czujesz się oszukany, to poczytaj tutaj http://www.federacja-konsumentow.org.pl/.
Hi hi hi.....my z żoną też mieliśmy z nimi do czynienia. Moja żona sama zaprojektowała meble i umowa została spisana zgodnie z jej projektem, więc meble dotarły tylko z niewielkim poślizgiem..... i się zaczęło.
Od razu spisaliśmy listę usterek i po prostu nie zapłaciliśmy wszystkiego do czasu usunięcia. Usuwanie usterek trwało od lipca 2003 do maja 2004 . I tu rada - wszystko na piśmie i z podpisem i pieczątką sklepu. Pani jest mistrzynią w robieniu wymówek. Za dużo na początku było załatwiania "na gębę". Z czasem nauczyliśmy się "właściwego" postępowania, zadzwoniłem też min. do inspekcji handlowej (im tylko dać sygnał, a z chęcią przyjadą na kontrolę), gotowe były odpowiednie skargi na działalność sklepu. W końcu uzyskaliśmy to co chcieliśmy. Min. zostały trzykrotnie wymienione drzwi do szafy, dwukrotnie blaty komód i wymienione listwy wykończeniowe. Mam całą kolekcję zdjęć usterek, które również wklejałem do reklamacji pisemnej. NIGDY WIęCEJ !!!!! MEBLI Z TEGO SKLEPU.
Od razu spisaliśmy listę usterek i po prostu nie zapłaciliśmy wszystkiego do czasu usunięcia. Usuwanie usterek trwało od lipca 2003 do maja 2004 . I tu rada - wszystko na piśmie i z podpisem i pieczątką sklepu. Pani jest mistrzynią w robieniu wymówek. Za dużo na początku było załatwiania "na gębę". Z czasem nauczyliśmy się "właściwego" postępowania, zadzwoniłem też min. do inspekcji handlowej (im tylko dać sygnał, a z chęcią przyjadą na kontrolę), gotowe były odpowiednie skargi na działalność sklepu. W końcu uzyskaliśmy to co chcieliśmy. Min. zostały trzykrotnie wymienione drzwi do szafy, dwukrotnie blaty komód i wymienione listwy wykończeniowe. Mam całą kolekcję zdjęć usterek, które również wklejałem do reklamacji pisemnej. NIGDY WIęCEJ !!!!! MEBLI Z TEGO SKLEPU.
no,czyli nic nowego ja kupowałam stolik pod telewizor 4 lata temu i tez czekalam na dostawę kilka-kilkanascie dni,a jak j€z dostałam to okazało się że wszystkie łączenia wykonano z przodu ,a Pani '''kierowniczka""" istna aktoreczka .Nigdy więcej zakupó w tym sklepie
Swoją drogą zobaczcie jak to działa tyle niezadowolonych osób ,a interes się kręci.
Co do moich przeżyć z tym sklepem było dobrze, a to pewnie dlatego ,że brałem stolik z ekspozycji he he.
Był nietęgo skręcony ,ale w domu poprawiłem i jest OK.
Nigdy bym się nie spodziewał "takiego" traktowania klienta po tej pani.
Co do moich przeżyć z tym sklepem było dobrze, a to pewnie dlatego ,że brałem stolik z ekspozycji he he.
Był nietęgo skręcony ,ale w domu poprawiłem i jest OK.
Nigdy bym się nie spodziewał "takiego" traktowania klienta po tej pani.
Dzisiaj widziałem w tym sklepie efekty czytania forum e-reda. Jakaś pani niezadowolona z długiego oczekiwania na dostawę mebli przyszła z pismem, na którym chciała podpis sprzedawczyni. Nie wiem jak się skończyło. Swoje kupiłem i sobie poszedłem.adam pisze:I tu rada - wszystko na piśmie i z podpisem i pieczątką sklepu. Pani jest mistrzynią w robieniu wymówek. Za dużo na początku było załatwiania "na gębę".
to ja wlasnie bylam u tej pani z pismem .
w koncu zadzwonilam do inspekcji handlowej, dowiedzialam sie co zrobic zeby wyegzekwowac od pani wymiane mebla i zaczynam dzialac .
Pan z inspekcji powiedzial, ze jezeli to nie pomoze to chetnie sie wybiora do tego sklepu )))
w koncu zadzwonilam do inspekcji handlowej, dowiedzialam sie co zrobic zeby wyegzekwowac od pani wymiane mebla i zaczynam dzialac .
Pan z inspekcji powiedzial, ze jezeli to nie pomoze to chetnie sie wybiora do tego sklepu )))