Warsztat samochodowy Reda zaprasza
Tanie i solidne stoły rozkładane i krzesła w w PomorskieMeble.pl
/informacja w sprawie ogłoszeń drobnych: admin@e-reda.pl/

MEBLOWY ul. Gdańska

Szukam fachowca, porady. Handel, usługi.
alasem
Nowy/a na forum
9 postów
Nowy/a na forum
Rejestracja: 16 lat temu

16 lat temu

Serdecznie odradzam wszystkim poszukujacym mebli dokonywania zakupow w sklepie meblowym przy ulicy Gdanskiej. Jedna wielka pomylka. Wlascicielka kasuje tylko pieniadze za towar i ciagle odsyla z kwitkiem i przesuwa termin dostawy. Nie wspominajac juz o tym, ze wymiana towaru trwa nawet 6 miesiecy, bo ciagle cos innego sie dzieje (a to urlopy w lecie, a to grudzien). Nie mozna sie wogole z nia dogadac, poniewaz nic sobie nie robi z klienta. MASAKRA
Awatar użytkownika
Alfista
Lider Forumowicz
1204 postów
Lider Forumowicz
Rejestracja: 16 lat temu

16 lat temu

Jeden z wątków trzeba usunąć.
Alasem podaj więcej szczegółów taki ogólny opis zaistniałej sytuacji nic nie daje jest zaworem bezpieczeństwa.
Zdaję sobie sprawę z tego, że skoro umieściłeś/aś tu taką reklamówkę nieźle musiało Cię to wkurzyć.
Z wpisu wynika ,że na coś była przedpłata , a na coś reklamacja ,ale wpis wykonany pod wpływem emocji staje się dla otoczenia mało czytelny.
:wink:
Awatar użytkownika
aisne
Moderator
Rejestracja: 17 lat temu

16 lat temu

Proszę nie zakładać tego samego tematu w dwóch różnych miejscach! Wątek zdublowany - usunięty.
alasem
Nowy/a na forum
9 postów
Nowy/a na forum
Rejestracja: 16 lat temu

16 lat temu

Faktycznie.
Towar został zakupiony pol roku temu. Dostawa trwala dlugo a jak w koncu towar doszedl okazalo sie ze to nie ten model co zamawiany. Wlascicielka obiecala wymiane (towar ktory doszedl byl tanszy) i tak to sie ciagnie do dzisiaj. Kiedy sie do niej chodzi lub dzwoni to tylko zbywa. Podobno nie jestem pierwsza osoba, ktora "naciela" sie na ten sklep (skrzyzowanie Gdańskiej i Wojciecha).
Awatar użytkownika
Glider
Częsty Bywalec
420 postów
Częsty Bywalec
Rejestracja: 16 lat temu

16 lat temu

Nie bardzo rozumiem. Jeżeli towar nie ten, ale tobie odpowiada, odbierasz różnicę w cenie. Jeżeli go nie chcesz, a w rozsądnym czasie nie otrzymujesz towaru właściwego, to odbierasz zaliczkę i idziesz do innego sklepu.
Jeżeli czujesz się oszukany, to poczytaj tutaj http://www.federacja-konsumentow.org.pl/.
Ryszard
Wygadany Lider
2272 postów
Wygadany Lider
Rejestracja: 17 lat temu

16 lat temu

znam podobna sytuacje, czekalismy na stół z 2 miesiace..
alasem
Nowy/a na forum
9 postów
Nowy/a na forum
Rejestracja: 16 lat temu

16 lat temu

zaliczki nie odbierzemy bo bylo zaplacone "z gory" :( :x .
Artur
Lider Forumowicz
1508 postów
Lider Forumowicz
Rejestracja: 17 lat temu

16 lat temu

moja kolezanka czeka na meble juz łohoho... nie wiem czy je juz dostała?;>
Awatar użytkownika
Gajos
Wygadany Lider
2029 postów
Wygadany Lider
Rejestracja: 17 lat temu

16 lat temu

Zgadzam się z przedmówcami. Na krzesła czekaliśmy ponad 2 miesiące.
Awatar użytkownika
adam
Prawie Lider
657 postów
Prawie Lider
Rejestracja: 16 lat temu

16 lat temu

Hi hi hi.....my z żoną też mieliśmy z nimi do czynienia. Moja żona sama zaprojektowała meble i umowa została spisana zgodnie z jej projektem, więc meble dotarły tylko z niewielkim poślizgiem..... i się zaczęło.
Od razu spisaliśmy listę usterek i po prostu nie zapłaciliśmy wszystkiego do czasu usunięcia. Usuwanie usterek trwało od lipca 2003 do maja 2004 :!: . I tu rada - wszystko na piśmie i z podpisem i pieczątką sklepu. Pani jest mistrzynią w robieniu wymówek. Za dużo na początku było załatwiania "na gębę". Z czasem nauczyliśmy się "właściwego" postępowania, zadzwoniłem też min. do inspekcji handlowej (im tylko dać sygnał, a z chęcią przyjadą na kontrolę), gotowe były odpowiednie skargi na działalność sklepu. W końcu uzyskaliśmy to co chcieliśmy. Min. zostały trzykrotnie wymienione drzwi do szafy, dwukrotnie blaty komód i wymienione listwy wykończeniowe. Mam całą kolekcję zdjęć usterek, które również wklejałem do reklamacji pisemnej. NIGDY WIęCEJ !!!!! MEBLI Z TEGO SKLEPU.
diorka
Bywalec
230 postów
Bywalec
Rejestracja: 16 lat temu

16 lat temu

no,czyli nic nowego ja kupowałam stolik pod telewizor 4 lata temu i tez czekalam na dostawę kilka-kilkanascie dni,a jak j€z dostałam to okazało się że wszystkie łączenia wykonano z przodu ,a Pani '''kierowniczka""" istna aktoreczka .Nigdy więcej zakupó w tym sklepie
Awatar użytkownika
Alfista
Lider Forumowicz
1204 postów
Lider Forumowicz
Rejestracja: 16 lat temu

16 lat temu

Swoją drogą zobaczcie jak to działa tyle niezadowolonych osób ,a interes się kręci.
Co do moich przeżyć z tym sklepem było dobrze, a to pewnie dlatego ,że brałem stolik z ekspozycji he he.
Był nietęgo skręcony ,ale w domu poprawiłem i jest OK.
Nigdy bym się nie spodziewał "takiego" traktowania klienta po tej pani.
Awatar użytkownika
Glider
Częsty Bywalec
420 postów
Częsty Bywalec
Rejestracja: 16 lat temu

16 lat temu

adam pisze:I tu rada - wszystko na piśmie i z podpisem i pieczątką sklepu. Pani jest mistrzynią w robieniu wymówek. Za dużo na początku było załatwiania "na gębę".
Dzisiaj widziałem w tym sklepie efekty czytania forum e-reda. Jakaś pani niezadowolona z długiego oczekiwania na dostawę mebli przyszła z pismem, na którym chciała podpis sprzedawczyni. Nie wiem jak się skończyło. Swoje kupiłem i sobie poszedłem.
Awatar użytkownika
adam
Prawie Lider
657 postów
Prawie Lider
Rejestracja: 16 lat temu

16 lat temu

Dzisiaj widziałem w tym sklepie efekty czytania forum e-reda.
8) i tak trzymać - klient nasz pan.8)
alasem
Nowy/a na forum
9 postów
Nowy/a na forum
Rejestracja: 16 lat temu

16 lat temu

to ja wlasnie bylam u tej pani z pismem :).
w koncu zadzwonilam do inspekcji handlowej, dowiedzialam sie co zrobic zeby wyegzekwowac od pani wymiane mebla i zaczynam dzialac :).
Pan z inspekcji powiedzial, ze jezeli to nie pomoze to chetnie sie wybiora do tego sklepu :))))
ODPOWIEDZ