Warsztat samochodowy Reda zaprasza
Tanie i solidne stoły rozkładane i krzesła w w PomorskieMeble.pl
/informacja w sprawie ogłoszeń drobnych: admin@e-reda.pl/

Wymiana płynów w aucie.

Szukam fachowca, porady. Handel, usługi.
Artur
Lider Forumowicz
1508 postów
Lider Forumowicz
Rejestracja: 17 lat temu

15 lat temu

Witam!
Chciałbym wymienić płyny w aucie - do chłodnicy, być może olej, hamulcowy... Gdzie takie coś mogę uczynić gdzieś tu w pobliżu(servis Opla odpada bo oni ponoć drodzy), czytałem, że przy wymianie płynu chłodzącego to może się pompa zapowietrzyć... i że tego sie całkiem nie wymienia tylko dolewa. Nie znam się na tym zupełnie... bom jeszcze niedoświadczony - tymbardziej, że nie wiem co poprzedni właściciel tam lał. Dlatego bardziej doświadczonych kierowców proszę o pomoc i jakieś namiary na warsztaty, stacje czy gdziekolwiek gdzie mogę to uczynić;)

Pozdrawiam
Artur
Ryszard
Wygadany Lider
2272 postów
Wygadany Lider
Rejestracja: 17 lat temu

15 lat temu

ja z zasady polecam stację kontoli pojazdów, przy wyjezdzie z Rumi - droga na Kazimierz... po prawej stronie..
Artur
Lider Forumowicz
1508 postów
Lider Forumowicz
Rejestracja: 17 lat temu

15 lat temu

i oni się zajmują takimi sprawami?
Awatar użytkownika
Zigi
Wygadany Lider
2882 postów
Wygadany Lider
Rejestracja: 17 lat temu

15 lat temu

Wymiana płynów z zasady nie jest skomplikowaną sprawą i chyba można zaryzykować odwiedziny w warsztacie, który nie jest ASO (autoryzowaną stacją obsługi). Jeśli to japońskie auto, to polecam warsztat Lamber w Sopocie. Jeśli bardziej popularne, to nie ma co kombinować i wybrać jakiś warsztat blisko domu. Płyn do chłodnicy sam dolewałem - po prostu uzupełniłem braki. Jeśli nie wiesz, jak stary jest płyn hamulcowy, to lepiej wymienić w całości. Po pewnym czasie traci on swoje właściwości.
Ryszard
Wygadany Lider
2272 postów
Wygadany Lider
Rejestracja: 17 lat temu

15 lat temu

w Redzie przy obwodowej tez to robią
SuperDidii
Ja tu zaglądam
26 postów
Ja tu zaglądam