Warsztat samochodowy Reda zaprasza
Tanie i solidne stoły rozkładane i krzesła w w PomorskieMeble.pl
/informacja w sprawie ogłoszeń drobnych: admin@e-reda.pl/

Zakład elektryk samochodowy ul.Obwodowa Reda

Szukam fachowca, porady. Handel, usługi.
tomasz 60
Nowy/a na forum
3 postów
Nowy/a na forum
Rejestracja: 15 lat temu

15 lat temu

W dniu 17.12.2008 odstawiłem auto do naprawy rozrusznika . W dniu 18.12.2008 odebrałem auto które dojechalo tylko do Lidla na wniesioną reklamację obsługa warsztatu oświadczyła że mam zły akumulator a auto to wogule stary grat . Jestem z zawodu elektrykiem i akumulator sam sprawdzałem dwa dni szbciej i nie było żadnych zastrzeżeń , lecz obsluga stwierdziła że oni go nie uszkodzili że ja się na tym nie znam. Jeśli tak to może mój pech ale niewiem jak sobie wytłumaczyć że w bagażniku miałem pozostawione dwa 5L pojemniki z płynem chłodniczym który jeden był pełny a w drugim była połowa i po odbiorze auta w obu pojemnikach było po pół zbiornika . Zgłaszając sprawę w warsztacie usłyszałem że to może jakiś uczeń i zaproponowano mi nowy płyn ,którego nie przyjołem, bo tak sobie myślę - nie znam się na tym może ktoś go wlał do tego akumulatora .Szczerze nie polecam , odbierający sprawdzajcie auta.
aswywiadu
Forumowicz
74 postów
Forumowicz
Rejestracja: 16 lat temu

15 lat temu

Który to dokładnie warsztat na tej Obwodowej ?? Tam gdzie Stacja Kontroli Pojazdów ??
Jak chcesz namiar do dobrego elektryka to daj znać (tyle że w Rumi)
Pozdr
tomasz 60
Nowy/a na forum
3 postów
Nowy/a na forum
Rejestracja: 15 lat temu

15 lat temu