Translacje , nazwa kaszubska takze jest
To tak jak Londyn,London, Londoo czy Bruksela,Brusell czy Bruxell
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wejherowo
Wejherowo (kaszb. Wejrowò lub Nowé Miasto, niem. Neustadt in Westpreussen
Warsztat samochodowy Reda zaprasza
Tanie i solidne stoły rozkładane i krzesła w w PomorskieMeble.pl
/informacja w sprawie ogłoszeń drobnych: admin@e-reda.pl/
Tanie i solidne stoły rozkładane i krzesła w w PomorskieMeble.pl
/informacja w sprawie ogłoszeń drobnych: admin@e-reda.pl/
Korki, korki, korki
nie ma obawy, Gdańska zostanie zawężona i na jednym pasie będzie uroczy deptaczek dla pieszych z kwiatkami itepe (patrz Archiwum TTM)ArturB pisze:... mam tylko nadzieję że nie zaczną zmieniać Gdańskiej na autostradę wyburzając budynki w Redzie.
Takie są chęci władz zapewne ale w tej sprawie nie mają nic do powiedzenia, nie zarządzają tą drogą.
Jeśli GDDKiA wpadnie na pomysł wyburzania i poszerzania drogi to chyba sama Reda będzie mieć niewiele do powiedzenia Ustawa o wywłaszczeniu.
Choć nie znam prawa na tyle by być tego w 100% pewnym.
Oby mieli coś do powiedzenia ...
Jeśli GDDKiA wpadnie na pomysł wyburzania i poszerzania drogi to chyba sama Reda będzie mieć niewiele do powiedzenia Ustawa o wywłaszczeniu.
Choć nie znam prawa na tyle by być tego w 100% pewnym.
Oby mieli coś do powiedzenia ...
Tu ludziska wykazują więcej determinacji:
http://www.tvn24.pl/0,1669927,0,1,maja- ... omosc.html
http://www.tvn24.pl/0,1669927,0,1,maja- ... omosc.html
Pozdrawiam Ziomali
tak.
Samochody jeżdżą od kilku dni a tablica zakaz ruchu nadal jest.
Na mój gust za rok ta droga się zdewastuje i przechyli miejscami bo pobocza zostaną zmyte do rowów melioracyjnych co tuż przed oddaniem naprawiali po 1 deszczyku.
Samochody jeżdżą od kilku dni a tablica zakaz ruchu nadal jest.
Na mój gust za rok ta droga się zdewastuje i przechyli miejscami bo pobocza zostaną zmyte do rowów melioracyjnych co tuż przed oddaniem naprawiali po 1 deszczyku.
http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Uni ... 41555.html
80 mln za taką kasę byłoby już kilka km OPAT-u, najmniej trafnie "inwestuje się" czyjeś pieniądze.
A swoją drogą 2,3mln PLN za 1 km ścieżki rowerowej toż to rozbój, czy naprawdę nie ma ważniejszych spraw?
80 mln za taką kasę byłoby już kilka km OPAT-u, najmniej trafnie "inwestuje się" czyjeś pieniądze.
A swoją drogą 2,3mln PLN za 1 km ścieżki rowerowej toż to rozbój, czy naprawdę nie ma ważniejszych spraw?
Pozdrawiam Ziomali
Czy naprawdę nie ma ważniejszych spraw niż zapewnianie wygodnego dojazdu do centrum 'Alfistom' w samochodach ?
Dlaczego nie inwestuje sie w komunikacje miejska i regionalna ?
Btw Gdynia wylacznie marnuje kase na infrastrukture rowerowa to co robią woła o postę do nieba, wystarczy popatrzec co zrobili na wzgorzu, przebudowali wszystko , mili w pip miejsca a drogi dla rowerow sa poporowadozne po slupach, przez drzewa na chodnikach.
Dlaczego nie inwestuje sie w komunikacje miejska i regionalna ?
Btw Gdynia wylacznie marnuje kase na infrastrukture rowerowa to co robią woła o postę do nieba, wystarczy popatrzec co zrobili na wzgorzu, przebudowali wszystko , mili w pip miejsca a drogi dla rowerow sa poporowadozne po slupach, przez drzewa na chodnikach.
Jednak myślę, że poprawienie stanu dróg w naszym regionie zwłaszcza powstanie OPAT zrobiłoby źle tylko ArturomB. Większość posiadaczy pojazdów z tablicami rejestracyjnymi GWE...., byłaby znakomicie ukontentowana.
Pozdrawiam Ziomali
Heh no te 20% to może średniostatystycznie tak, ale przez nasze miasteczko przejeżdża dziennie dwukrotnie więcej aut niż mamy mieszkańców.
Trasa Kaszubska odciąży DK6 o jakieś kilka, max. kilkanaście procent (ruch w głąb powiatu GWE plus cięższy transport drogowy), większa ulga nastąpi dopiero po OPAT. To jest dla nas absolutny priorytet i nikt mi nie wytłumaczy że jest inaczej. Po wyrzuceniu największego ruchu będziemy mogli spokojniej jeździć rowerkiem po Gdańskiej, bez ubezpieczenia od uprawiania sportów ekstremalnych.
Trasa Kaszubska odciąży DK6 o jakieś kilka, max. kilkanaście procent (ruch w głąb powiatu GWE plus cięższy transport drogowy), większa ulga nastąpi dopiero po OPAT. To jest dla nas absolutny priorytet i nikt mi nie wytłumaczy że jest inaczej. Po wyrzuceniu największego ruchu będziemy mogli spokojniej jeździć rowerkiem po Gdańskiej, bez ubezpieczenia od uprawiania sportów ekstremalnych.
100% racji, OPAT jest potrzebny ale to NIE jest inwestycja na ktora Reda powinna wydawac pieniadze, ona Redzie nie przyniesie dochodu, to jest droga krajowa i tranzyt krajowy to powinno finansowac GDDKiA.
Btw Reda ma 15000 mieszkanców a latem na Gdańskiej jeżdzi do 80000 pojazdów na dobę i mieszkancy maja z tego tylko że wdychamy metale ciezkie i coneiktorzy giną pod kołami.
Btw Reda ma 15000 mieszkanców a latem na Gdańskiej jeżdzi do 80000 pojazdów na dobę i mieszkancy maja z tego tylko że wdychamy metale ciezkie i coneiktorzy giną pod kołami.